Fantastyczna współpraca z Klientem, odważnym, pełnym sportowej pasji i świadomym biznesowych decyzji, zaowocowała wyjątkową realizacją. Projekt wnętrza sklepu R-GOL.com – multifunkcjonalnej przestrzeni – powierzchni handlowej, ekspozycyjnej, konferencyjnej, eventowej jest bardzo dobrze oceniany przez Klientów i specjalistów związanych z sektorem retail.
    Mogliśmy się o tym przekonać po raz kolejny podczas Konferencji Digital Signage Trends, gdzie Marcin Irek, partner i architekt w studio MUSU, zaprezentował “Case study projektu sklepu R-GOL.com oczami projektanta”. Przedstawiono jaki wpływ na aranżację  i funkcjonalność wnętrza sklepu miały multimedia, w jakie wyposażono lokal. Biorąc pod uwagę skalę założeń digital signage już pierwsze szkice uwzględniały połączenie dwóch światów – online i offline, które stało się kluczem do koncepcji. Doskonale znane miłośnikom gry w piłkę nożną, portal i sklep internetowy R-GOL.com został zaimplementowany do realnej przestrzeni. Dzięki temu wizyta w sklepie jest wspierana i uatrakcyjniana na każdym kroku poprzez możliwości jakie daje system RFID, wirtualna przymierzalnia, info-kioski czy interaktywne projekcje. Nie bez znaczenia dla sprawności obsługi jest synchronizacja systemu sprzedaży online, offline oraz magazynu.
    Strategia, jaką obrał Klient przystępując do tego zamierzenia, ubrana w profesjonalnie zaprojektowaną przez MUSU aranżację sklepu stała się kluczem do sukcesu.
    Konferencja Digital Signage Trends – 13/09/2018 Warszawa

     

    • English