Wraz ze zmianą logotypu Vision Express, koncept aranżacji sklepów marki przeszedł remodeling. Zyskał nowoczesny, klarowny i spójny wizerunek, który tworzy przyjazną atmosferę i koresponduje z charakterem usług.
Zadanie studia MUSU objęło implementację wytycznych wizerunkowych sieci Vision Express i stworzenie nowego modelowego układu funkcjonalnego dla poszczególnych wnętrz sklepów, z dedykowanym wyposażeniem, materiałami wykończeniowymi, oświetleniem.
W tym założeniu, przestrzeń każdego z salonów została przejrzyście podzielona na 3 strefy: salę sprzedaży, część usługową dla Klientów oraz zaplecze dla personelu. Główną ideą modelowania przestrzeni sali sprzedaży było wykreowanie klarownej i przyjaznej dla Klienta aranżacji wnętrza z czytelnie podzieloną ekspozycją. Część usługowa oddzielono od sali co zapewniło prywatność Klientom.
Remodeling salonów Vision Express zawierał zmianę szeregu elementów, które wpłynęły na podniesienie funkcjonalności placówek oraz przede wszystkim, komfortu obsługi Klientów.
Stala współpraca z Klientem od 2009 roku, obejmująca tworzenie konceptów, aranżacje, wizualizacje, implementację projektów wielobranżowych, książki standardów aranżacji marki.